Avoimet työpaikat
Etsimme jatkuvasti kokeneita IT-alan osaajia kasvavaan joukkoomme. Alla löydät tämänhetkiset avoimet työpaikat. Voit myös lähettää avoimen hakemuksen ansioluettelolla varustettuna osoitteeseen rekry@tietosirkka.fi
IT-asiantuntija
Tietosirkka on kymmenvuotias kasvava IT-ylläpito ja -tukipalveluja tarjoava helsinkiläinen yritys.
Etsimme kasvavaan joukkoomme IT-alan osaajaa, joka ei pelkää asiakkaita.
Iso osa työtehtävistä suoritetaan asiakkaiden tiloissa pääkaupunkiseudulla, joten toivomme että sinulla on ajokortti ja auto käytössäsi.
Työtehtävät vaativat IT-alan laajaa osaamista. Osaamispohjasi antaa valmiudet löytää ratkaisut vaikeampiin tapauksiin.
Siksi toivommekin, että osaat ja olet tehnyt jotain näistä
IT-alan lähituki
On-site ja hyvät asiakaspalvelutaidot
Työasemien ylläpito(Windows, OS X)
Puhelin- ja etätuki (Teamviewer tai vastaava)
Mobiililaite-asennukset(Android, iOS)
Pilvipalvelut ja Office 365
Powershell
Office 365 hallinnointi (Azure, Exchange Online, Office-sovellukset)
Office 365 hallinnointi (Powershell)
Pilvipohjaiset työvälineet (Onedrive, Dropbox, Google Drive, ym)
Verkko
Räkki- ja kytkentäkaappien perusasennukset (kaapelointi, laitteiden asennukset)
Tietojärjestelmien ja verkkojen huolellinen dokumentaatio
Lähiverkot (IP-osoiteavaruudet, DNS, DHCP, kytkimet)
Langattomat lähiverkot (yritystason ratkaisut kuten Ubiquiti Networks Unifi)
Palomuurit ja VPN-yhteydet (Ubiquiti, Watchguard)
Palvelimet
Windows 2012 r2, 2016, 2019 palvelinjärjestelmien perusylläpito
Windows ActiveDirectory-ylläpito
Palvelinvirtualisointi (Hyper-V)
NAS-palvelimet (Qnap, ym)
Palvelinhallintajärjestelmät (Dell iDRAC, Lenovo IMM, HP iLO)
Palvelimien levyjärjestelmät ja RAID-asetukset
Linux-palvelimet ja komentorivi (perustason osaaminen)
Tarjoamme sinulle
- vakituisen työsuhteen ja kiinteän kuukausipalkan
- meemikanavan Slackissä
- haastamme sinut kehittämään itseäsi
- haastavat ja vaihtelevat työtehtävät, jotka pitävät työn mielenkiintoisena
- itsenäisen työn ja mahdollisuuden edetä kehittyvässä kasvuyrityksessä
- käytössäsi on toimiston kuntosali, täysikokoinen uima-allas ja sauna.
Esimerkkejä tavanomaisista työtehtävistä
- Uusien tietokoneiden ja puhelimien asennus, toimitus asiakkaille ja käyttöönotto, sekä tietojen- ja ohjelmistojen siirrot ja käytönopastukset.
- Asiakaskohtaisten dokumentaatioiden ylläpitäminen
- Ongelmien ja epäkohtien löytämien asiakasympäristöistä ja ratkaisujen ehdottaminen asiakkaille
- Tietoturvaa parantavien teknologioiden esittely asiakaskäyntien yhteydessä ja myöhemmin tapahtuva käyttöönotto (Bitlocker, MFA, salasanahallinta)
- Verkkolaitteiden kuten kytkimien, wlan tukiasemien sekä palomuurien asennukset, käyttöönotot ja toimitukset.
- Puhelinliittymien avaaminen asiakasyrityksille
- Asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen ongelmien ratkomisen ja kommunikaation avulla
- Asiakaskohtaisten laiteluetteloiden ylläpitäminen ja dokumentaatio
- Järjestelmien käyttöönotto projekteissa asiantuntijana toimiminen ja projektien edistäminen
- Office365 käyttäjätilien hallinnoiminen
- Office365 tietoturva-asetusten hallinnoiminen sekä tietoturvalokien katselmukset
- Asiakkaille toimitettavien laitteiden valitseminen ja tilaaminen
- Asiakkaiden käyttämien järjestelmien haltuunotto ja käytön tukeminen