Avoimet työpaikat

Etsimme jatkuvasti kokeneita IT-alan osaajia kasvavaan joukkoomme. Alla löydät tämänhetkiset avoimet työpaikat. Voit myös lähettää avoimen hakemuksen ansioluettelolla varustettuna osoitteeseen rekry@tietosirkka.fi

 

IT-asiantuntija

Tietosirkka on kymmenvuotias kasvava IT-ylläpito ja -tukipalveluja tarjoava helsinkiläinen yritys.

Etsimme kasvavaan joukkoomme IT-alan osaajaa, joka ei pelkää asiakkaita.
Iso osa työtehtävistä suoritetaan asiakkaiden tiloissa pääkaupunkiseudulla, joten toivomme että sinulla on ajokortti ja auto käytössäsi.

Työtehtävät vaativat IT-alan laajaa osaamista. Osaamispohjasi antaa valmiudet löytää ratkaisut vaikeampiin tapauksiin.

Siksi toivommekin, että osaat ja olet tehnyt jotain näistä


IT-alan lähituki

On-site ja hyvät asiakaspalvelutaidot
Työasemien ylläpito(Windows, OS X)
Puhelin- ja etätuki (Teamviewer tai vastaava)
Mobiililaite-asennukset(Android, iOS)

Pilvipalvelut ja Office 365

Powershell
Office 365 hallinnointi (Azure, Exchange Online, Office-sovellukset)
Office 365 hallinnointi (Powershell)
Pilvipohjaiset työvälineet (Onedrive, Dropbox, Google Drive, ym)

Verkko

Räkki- ja kytkentäkaappien perusasennukset (kaapelointi, laitteiden asennukset)
Tietojärjestelmien ja verkkojen huolellinen dokumentaatio
Lähiverkot (IP-osoiteavaruudet, DNS, DHCP, kytkimet)
Langattomat lähiverkot (yritystason ratkaisut kuten Ubiquiti Networks Unifi)
Palomuurit ja VPN-yhteydet (Ubiquiti, Watchguard)

Palvelimet

Windows 2012 r2, 2016, 2019 palvelinjärjestelmien perusylläpito
Windows ActiveDirectory-ylläpito
Palvelinvirtualisointi (Hyper-V)
NAS-palvelimet (Qnap, ym)
Palvelinhallintajärjestelmät (Dell iDRAC, Lenovo IMM, HP iLO)
Palvelimien levyjärjestelmät ja RAID-asetukset
Linux-palvelimet ja komentorivi (perustason osaaminen)

Tarjoamme sinulle

  •  vakituisen työsuhteen ja kiinteän kuukausipalkan
  •  meemikanavan Slackissä
  •  haastamme sinut kehittämään itseäsi
  •  haastavat ja vaihtelevat työtehtävät, jotka pitävät työn mielenkiintoisena
  •  itsenäisen työn ja mahdollisuuden edetä kehittyvässä kasvuyrityksessä
  •  käytössäsi on toimiston kuntosali, täysikokoinen uima-allas ja sauna.


Esimerkkejä tavanomaisista työtehtävistä

  • Uusien tietokoneiden ja puhelimien asennus, toimitus asiakkaille ja käyttöönotto, sekä tietojen- ja ohjelmistojen siirrot ja käytönopastukset.
  • Asiakaskohtaisten dokumentaatioiden ylläpitäminen
  • Ongelmien ja epäkohtien löytämien asiakasympäristöistä ja ratkaisujen ehdottaminen asiakkaille
  • Tietoturvaa parantavien teknologioiden esittely asiakaskäyntien yhteydessä ja myöhemmin tapahtuva käyttöönotto (Bitlocker, MFA, salasanahallinta)
  • Verkkolaitteiden kuten kytkimien, wlan tukiasemien sekä palomuurien asennukset, käyttöönotot ja toimitukset.
  • Puhelinliittymien avaaminen asiakasyrityksille
  • Asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen ongelmien ratkomisen ja kommunikaation avulla
  • Asiakaskohtaisten laiteluetteloiden ylläpitäminen ja dokumentaatio
  • Järjestelmien käyttöönotto projekteissa asiantuntijana toimiminen ja projektien edistäminen
  • Office365 käyttäjätilien hallinnoiminen
  • Office365 tietoturva-asetusten hallinnoiminen sekä tietoturvalokien katselmukset
  • Asiakkaille toimitettavien laitteiden valitseminen ja tilaaminen
  • Asiakkaiden käyttämien järjestelmien haltuunotto ja käytön tukeminen